Ce este stocarea in Cloud?

Cloud-ul este o tehnologie care face referire la servere, software si baze de date conectate la aceste servere ce pot fi accesate de oriunde in lume prin intermediul internetului.

Serverele Cloud sunt localizate in centre de stocare de date, iar cu ajutorul Cloud Computing si a Masinilor Virtuale, utilizatorii/companiile nu mai sunt obligati sa foloseasca servere fizice pentru a rula diferite aplicatii sau pentru a utiliza si modifica documente pentru activitatile zilnice.

Asta inseamna ca orice companie isi va reduce cheltuielile apeland la un furnizor de servicii de stocare in Cloud fata de achizitionarea fizica a unor servere pe care sa le administreze in regim propriu.

Ce beneficii imi ofera virtualizarea si SAGA Cloud?

Faptul ca totul se realizeaza in Cloud, te face mai relaxat si cand vine vorba despre facturile aferente consumului de energie electrica pentru PC-urile pe care erai obligat sa le lasi in functiune 24/7 pentru a iti putea accesa fisierele si informatiile stocate.

Odata cu micsorarea costurilor aferente facturilor pentru consumul de energie electrica, dispare uzura si stresul pe care il pui asupra PC-urilor tale.

Daca pe serverul virtualizat iti stochezi aplicatiile contabile precum Saga C sau Saga PS, vei putea profita de avantajele Cloud-ului, care te scutesc de batai de cap suplimentare in situatia in care esti contactat de un client cand esti plecat din localitate.

Dupa caz, chiar ii poti permite clientului tau sa vada in timp real situatia companiei lui, balanta sau bilantul ori alte acte contabile.

Care sunt avantajele SAGA Cloud?

Unul dintre marile avantaje ale stocarii in Cloud, este ca utilizator poate sa acceseze informatiile stocate sau sa ruleze aplicatiile instalate, de pe orice PC indiferent de locatia acestuia. Acest lucru, nu numai ca ajuta si simplifica munca in echipa dar poate sa ofere si ocazia de a lucra intr-un mod extrem de rapid, productiv, ba chiar sa lucreze de acasa.

Un alt avantaj al stocarii in Cloud este reprezentat de eliminarea “durerilor de cap” ce sunt provocate de catre echipamentele si componentele folosite de 90% din utilizatori, anume componente din clasa “Home”.

Mai exact, aceasta categorie de componente, te “obliga” sa faci regulat backup, in special daca stochezi informatii esentiale derularii business-ului tau, precum aplicatii contabile cat si alte informatii sensibile.

In cazul in care optezi pentru un abonament de Virtualizare si stocare in Cloud, intreaga sarcina de backup si mentenanta ne revine in totalitate, astfel, te poti concentra strict pe business-ul tau si pe activitatile tale zilnice fara a avea extra batai de cap.

Ce responsabilitati voi avea daca optez pentru un abonament de virtualizare si SAGA Cloud?

  1. Responsabilitatea de a avea o licenta valida pentru aplicatia de gestiune pe care vrei sa o folosesti.
  2. Licenta folosita in momentul configurarii server-ului dedicat companiei tale, va intra in sarcina ta. Tehnicienii nostri, folosesc licentele ce ne sunt furnizate de catre clientii nostri.
  3. Acuratetea datelor introduse in aplicatiile de gestiune precum si a documentelor ce vor migra in Cloud, este in responsabilitatea ta.
  4. Nu in ultimul rand, iti recomandam efectuarea unui full backup inainte de a migra in Cloud. 

* Orice client, poate beneficia de o licenta in mod Gratuit pentru Microsoft Windows. Iti ramane doar sa intrebi cum beneficiezi de oferta.

Ai intrebari suplimentare?

Suna-ne +40 726 398 455

sau

Scrie-ne